Strona Szkoły Podstawowej nr 63 w Bydgoszczy - regulamin
Ostatnia aktualizacja: Styczeń 02 2014 22:41:34
Regulamin Serwisu Szkoły Podstawowej nr 63 w Bydgoszczy
1. Postanowienia ogólne
- Niniejszy regulamin określa zasady korzystania z serwisu Szkoły Podstawowej nr 63 w Bydgoszczy.
- Redakcja serwisu zastrzega sobie prawo do zmian powyższego regulaminu.
2. Konta użytkowników
- Serwis wymaga od użytkownika przy rejestracji podania nazwy użytkownika, konta e-mail i hasła.
- Aktywacji konta dokonuje administrator.
- Wszystkie dobrowolne dane są udostępnione odwiedzającym serwis.
- Jeżeli użytkownik zastrzeże przy rejestracji swój e-mail nie jest on udostępniany.
- Autorzy serwisu nie ponoszą odpowiedzialności za stracone dane (konto).
- Autorzy serwisu nie odpowiadają za publikowane przez użytkowników na stronie komentarze, cytaty, wpisy w księdze gości, jak również artykuły, zdjęcia, linki.
3. Treści na stronie
- Wszelkie materiały tj. zdjęcia czy artykuły nie mogą być wykorzystane w celach komercyjnych bez wiedzy i zgody redakcji serwisu lub autora.
- Zabronione jest umieszczanie treści:
- nawołujących do nienawiści,
- obrażających uczucia religijne,
- nieprzyzwoitych,
- wulgarnych.
- Zabronione jest obrażanie gości lub użytkowników odwiedzających stronę.
- Do serwisu są dodawane tylko zdjęcia związane z życiem szkoły.
- Plan lekcji przedstawiony w serwisie służy tylko do celów informacyjnych, nie może być podstawą do jakiegokolwiek usprawiedliwień.
- Reklamy można umieszczać za zgodą redakcji serwisu.
4. Korzystanie z serwisu
- Zakazuje się udostępnianie kont innym osobom.
- Zabrania się posiadania 2 lub większej ilości kont.
- Obowiązkiem użytkownika jest wpisywanie się w sposób kulturalny, zrozumiały, odpowiedzialny i na temat.
5. Forum
- Jeśli założony przez Ciebie temat został zamknięty lub zniknął, to znaczy, że łamał Regulamin Forum. Nie zakładaj go ponownie.
- Jeśli uważasz, że czyjś post narusza postanowienia Regulaminu, to napisz do administratora.
- Pisz zawsze mądrze i zgodnie z tematem.
- Pisząc na Forum nie używaj wulgaryzmów.
- Pisząc na Forum nie obrażaj użytkowników.
- Postaraj się, aby Twój post był napisany sensownie i logicznie - chodzi o to, żeby nie trzeba się było zastanawiać, co masz na myśli.
- Jeśli Twoje konto zostało zbanowane, to znaczy, że zostałeś wysłany na przymusowy "urlop". Nie zakładaj drugiego konta, aby dalej być aktywnym w życiu Forum.
- Osoby odpowiedzialne za ład i porządek na forum, czyli Administratorzy i Moderatorzy, nie muszą się tłumaczyć z podjętych przez siebie decyzji, a ich zdanie nie podlega żadnej dyskusji.
- 'sp63.man.bydgoszcz.pl' zastrzega sobie prawo do zmian powyższego regulaminu w przyszłości. Drobne zmiany nie będą publicznie zapowiadane, duże - owszem.
6. Moderacja i administracja
- Zastrzegamy sobie prawo do usunięcia wpisu lub poddania edycji postu, o którym sądzimy, że narusza niniejszy Regulamin.
- Osoby, których wpisy naruszają zasady, będą ostrzegane, a następnie blokowane lub usuwane.